Trudny Pierwszy Raz ;)

środa, 7 sierpnia 2013

Witam! 

   Mam na imię Karolina i z prowadzeniem bloga mam do czynienia po raz pierwszy. Nie spodziewałam się, że aż tak trudno jest zacząć ! Nie to, żebym nie miała nic do powiedzenia (wierzcie mi zawsze mam), ale po prostu nie wiedziałam gdzie powinien znaleźć się początek moich uzewnętrznień ;) Z tego też powodu blog, którego założyłam w lutym wzbogaci się o pierwszy post dopiero po pięciu miesiącach. 
  Na początku zakładałam pisanie przede wszystkim o moich ulubieńcach i innych zwierzętach, które uwielbiam. Z biegiem czasu zmieniłam jednak zdanie i postanowiłam poświęcić tego bloga wszystkiemu, co się wokół mnie dzieje, a jest tego naprawdę sporo :) Tak więc będziecie mogli znaleźć posty zarówno opisujące moją codzienność jak i egzystencjalne przemyślenia. Ściślej mówiąc, będzie o gotowaniu, o książkach, które moim zdaniem warto przeczytać, o codziennych sprawach wywołujących różnego rodzaju refleksje, o przygotowaniach do ślubu i życia w małżeństwie, ale nie zabraknie również zwykłych relacji ze spacerów z psem czy wyjazdu w ciekawe miejsce:) Trochę też pewnie ponarzekam, czasem muszę :P 
   Serdecznie zapraszam do czytania, komentowania, dyskutowania :) Postaram się nie być monotonna w swoich wpisach i poruszać różnorodne wątki:) Pozdrawiam! :*

  

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.